НR-аналітики найчастіше аналізують такі показники: - Кількість кадрів та розподілення по відділах
- Коефіцієнт звільнень – скількох звільняють, а хто звільняється сам
- Плинність кадрів – скільки співробітників йде через певний проміжок часу, причини звільнень, з який відділів і т.д.
- Тривалість та вартість заміщення вакансії
- Демографічні дані – гендерне співвідношення, вікове, етнічні та релігійні групи тощо
- Рівень доходу, частота преміювання
Однак слід пам'ятати, що HR-аналітика – це доводі дорога послуга, а вигоди зрештою можна бачити не одразу, тому не всі власники поспішають витрачати на це кошти. Та попри все, якщо правильно використовувати зібрану інформацію, то HR-аналітика буде не лише підтримувати функціонування HR-відділу, але й сприятиме росту компанії загалом.
Щоб стати hr-аналітиком потрібно поєднувати у собі знання та навички і аналітика, і ейчара. Пройти
базовий курс в HR-академії LOGOS може будь-хто без спеціальної підготовки і досить у короткі терміни опанувати цікаву професію.