news4

Хто ж такий цей HR? 

З радістю хочеться відмітити, що нарешті пройшли часи, коли при фразі «Я працюю HR-ом» люди дивилися на тебе з величезним знаком питання в очах. Але досі не всі розуміють хто ж насправді цей HR, які його обов’язки і який його вплив на успішність компанії.

У більшості випадків роль HR-спеціаліста сприймається з легкою поблажливістю і трохи викривлено. Насправді ж, HR – це не просто дівчинка, яка робить усіх щасливими і організовує корпоративи. Також це не просто особа, яка займається підбором кадрів. Роль HR-a в житті компанії є значно глибшою та вагомішою.

Перш за все, HR – це управління людськими ресурсами. Люди – це найбільша цінність для організацій та рушійна сила. Саме тому основним завданням HR-а є: залучення до організації «саме тих» людей, правильна оцінка їхніх компетенцій та потенціалу, вміння аналізувати та прогнозувати розвиток конкретного працівника, підбір найкращого варіанту для професійного розвитку, відповідне навчання та розвиток, підтримка загального комфортного клімату у компанії.

Також HR – це стратегічний бізнес партнер. Розглядати HR-напрям як додатковий сервісний відділ – нераціонально. Так, цей відділ не приносить прямих прибутків компанії, але результати роботи HR відділу також вимірювані. А ще варто пам’ятати, якщо йде мова про стратегічні цілі компанії і важливі річні показники – просто неможливо не враховувати людський фактор.

І ніколи не варто забувати, що в сучасних умовах клієнтам та замовникам важливий образ компанії не лише як виробника чи постачальника послуг, а й як компанії-роботодавця, що дбає про своїх працівників. Тут роль HR-a як ніколи важлива. Адже саме HR відділ повинен створювати відповідний бренд роботодавця.

Отже, можемо зробити висновок, що роль HR-a та впровадження відповідних HR-процесів є невід’ємною частинкою успішної сучасної компанії.

Записатися

 






×
Записатися

 







×